החזרת אהבה

כולנו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים. זהו צורך בסיסי שלנו בתור בני אנוש. עם זאת, החיים מובילים אותנו למקומות שונים ודרכים שונות וקורה לא מעט שקשר בין אנשים, גם אם היה חזק, מתפורר עד התנתקותו. כל עוד שני הצדדים מרגישים בנוח ומבינים שהדבר קרה באופן טבעי הכל בסדר. לעיתים יש קשרים בהם אנו מרגישים שהאהבה בהם פחתה למרות שלא כך היינו רוצים שיהיה. הדבר קורה בעיקר בין בני זוג שנשואים אך מרגישים שהדבק ביניהם הולך ומתפורר או בני זוג שנפרדו אך ישנה תחושה אצל אחד הצדדים שלא כך היה צריך להיות. כאן המקום לפנות ליועץ רוחני אשר החזרת אהבה היא אחת היכולות שלו מתוך שלל יכולות אחרות בתחום הרוח והמיסטיקה.

מהו התהליך בו נעשית החזרת אהבה?

כמו תהליכים רוחניים אחרים, גם כשמדובר על החזרת אהבה אין מתכון אחד או לחש קסם שבאמצעותו האהבה תוחזר. מדובר קודם כל על היכרות מעמיקה האדם המעוניין להחזיר את האהבה. חשוב לציין שכדי שהתהליך יצלח המיסטיקן צריך לוודא שהחזרת האהבה אכן רצויה במקרה הזה. ישנם מצבים בהם קשר היה הרסני לשני הצדדים או לאחד מהם ובמצב כזה לא תיעשה עבודה להחזרתה אלא לשחרור והמשך קדימה. אם בדק המיסטיקן וראה שהדבר אכן רצוי, נעשית עבודה אנרגטית לצד שיטות אחרות כמו תפילות, היעזרות בספר הזוהר, תהילים, תקשור ואמצעים אחרים העומדים לרשות המיסטיקן.

האם ניתן להחזיר אהבה בכוחות עצמנו?

אהבה היא חיבור אנרגטי בין אנשים שלא פשוט להחזיר אותו באמצעים הרגילים העומדים לרשות רוב האנשים. עם זאת, אדם יכול להכין את עצמו טוב יותר לקראת התהליך. כך החזרת אהבה תהיה קלה יותר להשגה ולביצוע. ראשית כל חשוב לאדם המבקש להחזיר אהבה להיכנס לתוך עצמו עמוק פנימה ולנסות להבין מהיכן מגיע הרצון. האם באמת מדובר בחוסר או ריק מכך שהקשר נותק או שהאהבה פחתה? האם מדובר בריקנות שאינה קשורה לאדם אחר אלא לרוצה בהחזרת האהבה מול עצמו? מחזיר האהבה יסייע במיקוד ובהבנה של אותו אדם טוב יותר את עצמו והאם באמת רצונו הוא לחזור להיות בקשר הדוק וביחסים קרובים עם הצד השני שאליו מופנית החזרת האהבה או שעליו למצוא את דרכו בצורה אחרת.

החזרת אהבה

אהבה היא ללא ספק דבר לו אדם מייחל, החל מאהבה של ההורים אלינו דרך אהבתם של חברים טובים וכמובן אהבתם של בן או בת הזוג. לעיתים קשר בין בני זוג שהתחיל באהבה גדולה דועך עם הזמן עד כדי פרידה או כאשר אלה נישואין, יש זוגות החיים יחד כאשר האהבה ביניהם כבר אינה מה שהייתה. ישנם מצבים בהם התחושה של כל אחד מבני הזוג כלפי המצב וממידת הקרבה ביניהם היא שונה, כאשר צד אחד היה רוצה שהדברים יחזרו להיות כפי שהיו בעוד הצד השני אדיש יותר. החזרת אהבה  בעזרת יועץ רוחני היא דרך להחזיר דברם לקדמותם.

החזרת אהבה – איך נדע שהיא אכן אפשרית?

החזרת אהבה היא אפשרית כל עוד ישנם התנאים המתאימים לכך וכל עוד הדבר נעשה על ידי יועץ רוחני בעל הכישורים, היכולות והניסיון להוביל את המהלך. לא תמיד אדם הרוצה בהחזרת האהבה יודע באמת האם זהו רצונו האמיתי או האם הוא חפץ בדבר אחר כמו זוגיות חדשה שאינה מגיעה, חיי חברה משמעותיים יותר או דבר אחר. את כל אלה יברר היועץ הרוחני בטרם יעשה איזשהו צעד לקראת החזרת אהבה. הבירור ייעשה בדרכים שונות כמו תקשור, נומרולוגיה או בעזרת הקבלה. לעיתים יסתבר שהחזרת האהבה אינה הצעד הנכון ומומלץ לאותו אדם לצאת למסע ולחפש דרך חדשה.

בחירה נכונה של היועץ הרוחני- צעד ראשון לקראת האושר

בין אם המהלך הרצוי הוא החזרת אהבה ובין אם העבודה הרוחנית המומלצת היא שונה ומתמקדת באדם עצמו ובמסע שלו, חשוב לבחור יועץ רוחני עם יכולות גבוהות ביותר לתקשר עם הבורא ועם היקום ולסייע למצוא את הדרך הנכונה ביותר. בתחום הרוח והתקשור ישנם לא מעט שרלטנים. בניגוד לתחומים אחרים הקשורים לחומר, אין לנו דרך להוכיח באותו רגע האם עבודה שנעשית ודברים שנאמרים יש להם את הביסוס ואת הכוח כפי שאותו יועץ מנסה להציג. לכן, אל תתפשרו. חפשו המלצות על אותו יועץ רוחני, אנשים שהוא אכן עזר להם ובכלל התרשמו בשיחה מוקדמת האם מדובר על אדם רציני .

דנה כהן לוי ניחנה ביכולות יוצאות דופן להתחבר לבורא ולמסתורי היקום, לסייע לאנשים בהחזרת אהבה ובכלל למצוא את דרכם אל חיים טובים ומאושרים יותר. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

הוצאת כישופים וביטול כישופים מאת דנה כהן הלוי
הסרת כישופים – ביטול כישוף

הסרת כישוף/ ביטול כישוף היא פעולה לא פשוטה ודורשת תשומת לב רב, אם נתקלתם בכישוף ו מעוניינים להיר אותו, דנה כהן הלוי היא הפתרון עבורכם, מומחית בהסרת כישוף/ ביטול כישוף.

קרא עוד >>
מגדת עתידות מומלצת

מי מאיתנו לא פולט מדי פעם את המשפט: "מה יהיה". אמנם הוא נאמר בצורה סתמית וכדרך אגב אך מכיל בתוכו רצון אמיתי לדעת מה צפוי לנו, בין אם בעתיד הקרוב,

קרא עוד >>
פתיחה בספר תהילים

ספר תהילים מכיל בתוכו מזמורים שנכתבו ברובם ע"י דוד המלך אך לא רק. לא מעט אנשים קוראים מדי פעם בספר תהילים, במיוחד כתפילה לשיפור מצבו של אדם חולה או בעת

קרא עוד >>