הסרת עין הרע בבית

הסרת עין הרע בבית בקלות

את הביטוי "בלי עין הרע" אפשר לשמוע לא מעט, גם אצל האנשים הרציונליים ביותר. בין אם אנשים מאמינים או לא, כמעט כולם חשים שישנן אנרגיות המשפיעות לא מעט על חיינו. לעיתים אנשים גם מרגישים שדברים רעים קורים להם מבלי שיש לכך הסבר ממשי, בין אם אלה דברים משמעותיים כמו פיטורים מהעבודה או חלילה מחלה או תאונה, ובין אם דברים קטנים אך כאלה שיכולים לשבש את תחושת הביטחון והשלווה כמו חפצים שנשברים. עין הרע יכולה להיות בשל קנאה או כוונת זדון של אדם אחר כלפינו או לחילופין התנהגות של האדם עצמו שמושכת אליה אנרגיה שלילית. הסרת עין הרע בבית שתתבצע על ידי יועץ רוחני ואנרגטי בעל ניסיון יכולה להסיר את האנרגיות השליליות ולפתוח דף חדש.

כיצד נעשית הסרת עין הרע בבית?

הסרת עין הרע בבית ובכלל נעשית במספר דרכים תוך שילוב של טקסים, שימוש בחפצים המושכים אליהם את האנרגיה השלילית וכך גורמים לטיהור האנרגיה בבית, תפילות ועוד. החפצים בהם נעשה שימוש יכולים לבוא מעולם הצומח, למשל שימוש בצמח המרווה אשר שריפתו סופחת אנרגיות שליליות או מתכות הממגנטות אליהן את אותן אנרגיות וסופגות אותן כמו עופרת. השימוש בעופרת הוא מנהג עתיק אשר נעשה באמצעות חתיכת עופרת קטנה. כאמור, הטקס כולל לא רק את הפעולה לספיחת האנרגיות השליליות ונטרולן אלא גם תפילות שצריכות להגיע אל הבורא בדרך הצלולה והברורה ביותר.

האם אפשר להסיר עין הרע לבד?

רבים מבצעים טיהור אנרגטי באמצעות שריפת מרווה בעצמם, מדליקים נרות עם שמנים ארומטיים וכן עושים עבודה רוחנית כמו תפילות. כל אלה יכולים לסייע במניעה של כניסת אנרגיות שליליות ושמירה על האנרגיה החיובית בבית אך אם כבר מוטלת עין הרע על הבית ובכלל, הסרת עין הרע בבית צריכה להתבצע ע"י אדם שמתמחה בכך, שיש לו ניסיון רב בטיהור אנרגיות והסרת עין הרע, קללות וכישופים. היכולת לתקשר הופכת את הטקס פעולת הטיהור ליעילה יותר. יועץ רוחני גם ידריך את האדם שחש כי ישנה אצלו עין הרע כיצד להרחיק אנרגיות רעות ממנו ככל האפשר וליצור לעצמו ולביתו חומת מגן שתרחיק אנרגיות שליליות בעתיד.
דנה כהן לוי היא יועצת רוחנית ומתקשרת המבצעת הסרת עין הרע וכישופים בדרכים שונות תוך חיבור עמוק לבריאה ולסודות היקום באמצעות תפילות. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

פתיחה בספר תהילים

ספר תהילים מכיל בתוכו מזמורים שנכתבו ברובם ע"י דוד המלך אך לא רק. לא מעט אנשים קוראים מדי פעם בספר תהילים, במיוחד כתפילה לשיפור מצבו של אדם חולה או בעת

קרא עוד >>
תפילות

תפילות משמשות כדרך למשוך אלינו תוצאות רצויות ולזמן דברים שאנו רוצים שיקרו. התפילה מניעה תהליך של יישור מחשבות, רגשות ופעולות עם הרצונות העמוקים ביותר שלנו. באמצעות התפילה, אני מזמנת לחייכם

קרא עוד >>
הוצאת כישופים וביטול כישופים מאת דנה כהן הלוי
הסרת כישופים – ביטול כישוף

הסרת כישוף/ ביטול כישוף היא פעולה לא פשוטה ודורשת תשומת לב רב, אם נתקלתם בכישוף ו מעוניינים להיר אותו, דנה כהן הלוי היא הפתרון עבורכם, מומחית בהסרת כישוף/ ביטול כישוף.

קרא עוד >>